Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Myynnin maailma Coachingin näkökulmasta

”Voit hyvin ja tuloksia syntyy kuin itsestään, kun teet myyntiä omalla persoonalla.”

Tuloksekkaan myyntityön ytimessä on ihminen. Yrityksen tehtävä on rakentaa myynnin tekemisen viitekehys, prosessi myyntityön ympärille sekä tuottaa myytävät tuotteet tai palvelut. Yrityksen rakentama myyntiprosessi on taustalla toimiva ”tiiliseinä”, joka ei kuitenkaan sellaisenaan näy itse myyntityössä. Se ikään kuin muodostaa ”tukitiilet” myyntityölle eli määrittää esimerkiksi ajankäyttöä, millä työvälineillä myyntiä tehdään ja millä aikavälillä myyntityön tuloksellisuutta mitataan. Myyjän tehtävä on sitoutua teknisesti myyntiprosessiin sekä tarjottuihin työvälineisiin ja sitten vain kohti asetettua tavoitetta. Helppoa, eikö vaan!

Menestyksekkääseen myyntityöhön tarvitaan jotain enemmän kuin tehokas myyntiprosessi. Myyntityö vaatii tekijältään itsetuntemustakyvyn heittäytyä ja taidon rakastua matkaan kohti asetettuja tavoitteita.

Lue lisää OAMK Myyntiosaaminen kasvun keskiöön (Myski) Myyntipäiväkirjoista »
Myskin Myyntipäiväkirjat -kirjoitussarja tuo myynnin eri näkökulmia esille mielenkiintoisten vierailevien kirjoittajien avulla. 

LISÄÄ TARINOITA.

Katja Koskimies

Tervetuloa B.UP maailmaan

B.UP SYNTYI ILOSTA JA INTOHIMOSTA. Sisäisen motivoitumisen ja omien arvojen mukaisen elämän mahdollistaminen on tärkeää. Yrittäjyysmatkani kautta tarjoan välineitä miellyttävän elämäntavan löytämiseen. Oleellinen osa minua

Lue lisää »