Siirry suoraan sisältöön

Myynnin maailma Coachingin näkökulmasta

”Voit hyvin ja tuloksia syntyy kuin itsestään, kun teet myyntiä omalla persoonalla.”

Tuloksekkaan myyntityön ytimessä on ihminen. Yrityksen tehtävä on rakentaa myynnin tekemisen viitekehys, prosessi myyntityön ympärille sekä tuottaa myytävät tuotteet tai palvelut. Yrityksen rakentama myyntiprosessi on taustalla toimiva ”tiiliseinä”, joka ei kuitenkaan sellaisenaan näy itse myyntityössä. Se ikään kuin muodostaa ”tukitiilet” myyntityölle eli määrittää esimerkiksi ajankäyttöä, millä työvälineillä myyntiä tehdään ja millä aikavälillä myyntityön tuloksellisuutta mitataan. Myyjän tehtävä on sitoutua teknisesti myyntiprosessiin sekä tarjottuihin työvälineisiin ja sitten vain kohti asetettua tavoitetta. Helppoa, eikö vaan!

Menestyksekkääseen myyntityöhön tarvitaan jotain enemmän kuin tehokas myyntiprosessi. Myyntityö vaatii tekijältään itsetuntemustakyvyn heittäytyä ja taidon rakastua matkaan kohti asetettuja tavoitteita.

Lue lisää OAMK Myyntiosaaminen kasvun keskiöön (Myski) Myyntipäiväkirjoista »
Myskin Myyntipäiväkirjat -kirjoitussarja tuo myynnin eri näkökulmia esille mielenkiintoisten vierailevien kirjoittajien avulla. 

Huippujulkaisut

 KATSE ETEEN JA YLÖS  ❤️

B.UP -
OPEN YOUR FUTURE

B.UP tarjoaa sinulle ja yrityksellesi tuen jatkuvaan kehittymiseen.

Tutustu palveluihin

LISÄÄ TARINOITA.

Katja Koskimies

Eväitä johtamisen kehittämiseen: Ruka911

”Lähdimme avoimin mielin yhteistyöhön Katjan kanssa. Yhdessä asetimme selkeät tavoitteet joihin pääsimme. Olemme löytäneet konkreettisia kohteita toiminnan laadun kehittämiseksi sekä henkilöstön hyvinvoinnin lisäämiseksi. Ruka911 Kiinteistöpalvelut

Lue lisää »

B.UP Coachingista apua verkostoitumiseen

B.UP Partner Heidi Haataja kirjoittaa Koodeja naisyrittäjyyteen -blogissa verkostoitumisen tärkeydestä. Blogia ylläpitää Kajaanin ammattikorkeakoulun Koodeja naisyrittäjyyteen -hanke, joka tarjoaa Kainuun, Koillismaan ja Pohjois-Pohjanmaan naisyrittäjille mahdollisuuden

Lue lisää »